Logis.P

Meer persoonlijke service dankzij digitalisering… Logis.P levert Customer Flow Management toepassingen met toegevoegde waarde. Ontdek hoe wij binnen alle branches de ‘visitors journey’ kunnen optimaliseren: *Naadloze integratie met alle agenda- en bronsystemen (ZIS, HIS, ERP); voorwaarde voor een flexibele efficiënte visitors journey. * Multi-Channel communicatie en afspraakreminders; automatisch verzenden van bevestigingen, reminders en routebeschrijvingen; klantgericht en verlaagd het aantal no-shows. * Eenvoudige aanmelding via QR, ID bewijs of Mobile Device; eenvoudige aanmelding waarbij administratieve afhandeling automatisch en digitaal gebeurd; meer tijd voor persoonlijke ontvangst. * Notificatie contactpersoon of behandelaar; na aanmelding ontvangt de contactpersoon automatisch een notificatie dat de bezoeker aanwezig is. * Een gastvrij welkom door bezoekersinformatie; van narrow-casting tot in-house navigatie met plattegronden via mobile device. * Overzicht leidt tot inzicht; via live-management informatie en rapportages kan dienstverlening continue worden verbeterd. Logis.P levert full-service toepassingen voor selfservice en hospitality. Van geavanceerde software tot betrouwbare hardware en van advisering en implementatie tot integratie met bestaande bronsystemen. Tenslotte ontzorgen wij klanten via hosting en beheer en met onze service en support diensten; zowel op locatie als remote.