blockquote btn-arrow-cutout btn-arrow btn-info cite Rectangle 647 + Rectangle 648Created with Sketch. Bitmap 3 + Imported LayersCreated with Sketch. Rectangle 104 + Line + Line 4Created with Sketch. Bitmap 6 + Imported Layers 3Created with Sketch. Created with Sketch. Bitmap 4 + Imported Layers 2Created with Sketch. Rectangle 104 + Oval 10Created with Sketch. icon-web Rectangle 8 + Rectangle 9Created with Sketch.

Persbericht – Bestuur OIZ klaar voor de toekomst

28.05.20

Tijdens de laatste algemene ledenvergadering hebben de leden ingestemd met de benoeming van Renna Plukker, CEO bij Deutsche Telekom Healthcare, als bestuurslid.

Vanuit haar midden heeft het bestuur Renna gekozen tot nieuwe penningsmeester van OIZ. Daarmee bestaat het bestuur nu uit Eddy van de Werken (Centric), Robert van Wijk (Farmedvisie), Amy Ahluwalia (Medicore), Renna Plukker (Deutsche Telekom Healthcare), Shahriar Fazili (Enovation Group), Egbert van Gelder (Promedico) een brede vertegenwoordiging van ICT organisaties in de zorg.

Het gehele persbericht kunt u hier lezen: